• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 1. Escuela de Negocios
    • Maestría en Administración
    • Search
    •   DSpace Home
    • 1. Escuela de Negocios
    • Maestría en Administración
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    La influencia de los valores personales y el conocimiento ambiental del consumidor en el comportamiento de compra en los supermercados de Lima Metropolitana 

    Benites Guillena, Gianmarco; Galindo Mutter, Hans Klaus; Goicochea Paulette, Lucía (Universidad ESAN, 2019)
    En la actualidad se vive un fenómeno en el que los consumidores no solo valoran a un producto por los atributos que este tenga, sino también por el daño o beneficio que le puede causar al medio ambiente; sin embargo, no ...
    acceso abierto

       
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Document TypeTesis de Maestría (1)Subject
    Comportamiento del consumidor (1)
    Protección ambiental (1)
    Supermercados (1)
    Valores sociales (1)... View MoreDate Issued2019 (1)AuthorBenites Guillena, Gianmarco (1)Galindo Mutter, Hans Klaus (1)Goicochea Paulette, Lucía (1)Advisor
    Timaná De la Flor, Juan (1)

       
    Contact Us | Send Feedback