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Assessing service quality in schools of business: dimensions of service quality in continuing professional education (CPE)
(Universidad ESAN. ESAN Ediciones, 1999-12-01)
This paper reports the results of a study on service quality in a business school. We examine the concept of service quality with data collected from 205 executive students. The results obtained from applying exploratory ...
Retos actuales de las empresas japonesas
(Universidad ESAN. ESAN Ediciones, 1999-12-01)
Las tecnologías de información y las telecomunicaciones avanzan a gran velocidad en consecuencia las compañías que mantienen información valiosa hoy serán las ganadoras en este competitivo mercado global. Las empresas ...
Regulación del medio ambiente y competitividad
(Universidad ESAN. ESAN Ediciones, 1999-12-01)
Las regulaciones en materia ambiental pueden afectar la productividad de diversas maneras: desviando insumos a los denominados usos no productivos u originando procesos de producción menos eficientes.Las regulaciones ...
Value and quality creation: natural resources industrialization and standards of living in peru 1950 to 1997
(Universidad ESAN. ESAN Ediciones, 1999-12-01)
One of the most current Issues in the economic debate is that of the productive vocation of the country: to achieve development based on the exploitation of natural resources or industrialization; however the basis of the ...