Now showing items 1-3 of 3

    • Adopción e implementación del comercio electrónico por empresas medianas en el Perú: un estudio de casos 

      Yamakawa, Peter; Serida, Jaime ( Universidad ESAN. ESAN Ediciones, 2002-12-01 )
      This paper examines the factors associated with the adoption of electronic commerce and the relationship between these factors and the degree of implementation of this technology in medium-sized companies in Peru. It does ...
    • Modelo tecnológico de integración de servicios para la MYPE peruana 

      Yamakawa, Peter; Del Castillo, Carlos; Baldeón, Johan; Espinoza, Luis Miguel; Granda, Juan Carlos; Vega, Lidia ( Universidad ESAN, 2010 )
      Las empresas ya no interactúan solamente a través del espacio físico. Ahora buscan explotar entornos virtuales donde comparten procesos y se relacionan con multitud de agentes externos a través de las tecnologías de ...
    • On requeriments for mobile commerce 

      Veijalainen, Jari; Yamakawa, Peter; Matsumoto, Mitsuji; Markkula, Jouni; Tsalgatidou, Afrodite; Hadjiefthymiades, Stathes ( Universidad ESAN. ESAN Ediciones, 2003-12-01 )
      Advances in the Internet and wireless networks and the rapid growth in the number of mobile devices have resulted in the accelerated growth of mobile commerce. We consider mobile commerce as a subset of electronic commerce ...